Direktlänk till inlägg 23 november 2010

Jim & Jack

Av Caroline - 23 november 2010 18:17

Söta eller hur!    Fast bilden kanske är lite sudig.  

  


 
 
Ingen bild

nadja

29 november 2010 18:45

jag vet att de är söta cool blogg carro och den va bra nu är du sjuk igen du va inte i skolan idag nu börjar ni köra dunken igen det är lite svårare i snönn det är ju så mycket hoppas du blir frisk snart hälsningar nadja i din klass p.s krya på dig:)

Caroline

30 november 2010 10:21

Jah, visst är Jim och Jack söta, Nadja! Tack! Jag tror jag kommer till skolan på onsdag eller torsdag. Jag hoppas i alla fall det....! Annars kommer jag väl på fredag:( Jag ska försöka krya på mig! Du får hälsa till klassen Nadja!
Hej då!
//Carro!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline - 2 mars 2011 17:27

Hej-Svejs! Sorry för det låga inloggande, har helt enkelt inte hunnit. Hoppas ni kan förlåta mig!                  Ja!      Nej!               [__ ]   [___]   Hoppas ni kryssar i för: "Ja!". Men det är DITT val.             ...

Av Caroline - 26 januari 2011 18:24

Hej-svejs! Ni kanske inte vet att jag är ett stort fan av HP-filmerna (Harry Potter-filmerna). Jag är faktiskt HP's största fan i hella universum (iaf en av dem)! Jag hoppas ni som läser bloggen också "LIKE" dem. Annars så får ni väl stå ut och s...

Av Caroline - 30 december 2010 17:27

Hej-Svejs! Just nu är jag med min kompis Tanja. Jag ska interjuva henne nu.                                 Namn: Tanja...Någonting?                           Favorit färg: Svart, vit & lila                                  Ögon-färg: B...

Av Caroline - 17 december 2010 17:31


Hej-svejs! Jag har tyvärr inte kunnat va inne på bloggen så mycket den här veckan, jag har haft så mycket att gjöra. Ni vet det är ju snart JUL!!!  Nu tänkte jag berätta va jag har gjort i veckan. Jag tänker även berätta vad jag gjorde i helgen. ...

Av Caroline - 28 november 2010 18:54

Nu tänker jag vissa er några video-låtar/låtar som jag tycker är bra. Hoppas att det är okej...? Nu kommer de:          Justin Bieber - Baby ft. Ludacris! ------------------------------------------------------------  ...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

I vilken klass går du i???
 Förskoleklass
 1:an
 2:an
 3:an
 4:an
 5:an
 6:an
 7:an
 8:an
 9:an
 Högre än 9:an
 Lägre än Förskoleklass (Dagis)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards