Alla inlägg under december 2010

Av Caroline - 30 december 2010 17:27

Hej-Svejs!

Just nu är jag med min kompis Tanja.

Jag ska interjuva henne nu.

 

 

                            Namn: Tanja...Någonting?

                          Favorit färg: Svart, vit & lila

                                 Ögon-färg: Brun

                                 Hår-färg: Svart

                              Favorit djur: Hundar

                               Favorit mat: Tacos

            Favorit böcker: Lasse Maja's dektetiv-byrå

Favorit tv program: Fångarna på fortet och (Engelska) Morden i midsomer...Läskig!

                Favorit låtar: Loca loca - Shakira

                        Vilken klass går du i: 4A

                            Vad bor du i: Radhus

                            Favorit Film: Många

         Mina bästa vänner: Nadja, Jag (Caroline) & Felicia

                Hobby: Vara med vänner och spela data

Favorit online-sida: MSP(MovieStarPlanet) & Mugglarportalen .se

Av Caroline - 17 december 2010 17:31

Hej-svejs!

Jag har tyvärr inte kunnat va inne på bloggen så mycket den här veckan, jag har haft så mycket att gjöra. Ni vet det är ju snart JUL!!! 

Nu tänkte jag berätta va jag har gjort i veckan. Jag tänker även berätta vad jag gjorde i helgen.

 

I Lördags - Inget speciellt

 

I Söndags - Såg på bio "Harry Potter och dödsrelikerna del 1" Den var lite läskig. Ni vet Dobby, alfen, han dog då. Jag blev jätte ledsen då!

 

Måndag - Lucia i skolan och jul pussel i skolan

 

Tisdag - Lucia med gymnastik gruppen,avslutning på Jazz dansen & pyssel i skolan

 

Onsdag - Idrott

 

Torsdag - Slöjd

 

Fredag - Idrott och skriver det här

 

 

Ja, nu vet ni vad jag har gjort i helgen osv.

 

Jag måste bara säga att "Harry Potter och dödsrelikerna del 1" Var en jätte bra film, sorlig, lite, lite läskig. Synd att Dobby dog!

 

Det är exakt en vecka kvar tills...Jul-afton!

JulJul

 

Nu kommer en liten JUL bild.

 

  

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

I vilken klass går du i???
 Förskoleklass
 1:an
 2:an
 3:an
 4:an
 5:an
 6:an
 7:an
 8:an
 9:an
 Högre än 9:an
 Lägre än Förskoleklass (Dagis)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards