Direktlänk till inlägg 28 november 2010

1:a Advent!

Av Caroline - 28 november 2010 18:10

Det är.......1:a advent idag!

-Vet ni hur jag firade det?

-Vet ni inte det!

Okej, men då måste jag ju berätta det....! 

Nu börjar jag: Det första jag gjorde var att??? Välja kläder. I lördags alltså i går, hade jag, min mamma, min papppa och min lillebror åkt till Kista centrum. Vi shoppade och sånt. Jag köpte en tröja på JC. Tröjan var jätte fin! Och den tröjan har jag på mig idag. Men nu måste jag fortsätta att berätta om min dag!

Jag väljde kläder osv.  

Sen vid ca 13.00 gick jag på ett kalas.

På kalaset bowlade vi osv.

När kalaset var slut åkte jag hem. Lite senare vid ca 17.00 tiden skulle min lillebror gå på kalas.

Undertiden som min bror var på kalas åt jag, min mamma och min pappa jätte god mat. Fast jag orkade inte äta så mycket, för jag är fortfarande lite sjuk. Och nu sitter jag vid datan och skriver det här.

När  min bror kommer hem så ska vi väl  tända adventljuset.

 

Nu vet du vad jag har gjort under dagen.

Hej då!

 

 

P.S Det är ungefär 27 dagar om man räknar med idag till Jul!         

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline - 2 mars 2011 17:27

Hej-Svejs! Sorry för det låga inloggande, har helt enkelt inte hunnit. Hoppas ni kan förlåta mig!                  Ja!      Nej!               [__ ]   [___]   Hoppas ni kryssar i för: "Ja!". Men det är DITT val.             ...

Av Caroline - 26 januari 2011 18:24

Hej-svejs! Ni kanske inte vet att jag är ett stort fan av HP-filmerna (Harry Potter-filmerna). Jag är faktiskt HP's största fan i hella universum (iaf en av dem)! Jag hoppas ni som läser bloggen också "LIKE" dem. Annars så får ni väl stå ut och s...

Av Caroline - 30 december 2010 17:27

Hej-Svejs! Just nu är jag med min kompis Tanja. Jag ska interjuva henne nu.                                 Namn: Tanja...Någonting?                           Favorit färg: Svart, vit & lila                                  Ögon-färg: B...

Av Caroline - 17 december 2010 17:31


Hej-svejs! Jag har tyvärr inte kunnat va inne på bloggen så mycket den här veckan, jag har haft så mycket att gjöra. Ni vet det är ju snart JUL!!!  Nu tänkte jag berätta va jag har gjort i veckan. Jag tänker även berätta vad jag gjorde i helgen. ...

Av Caroline - 28 november 2010 18:54

Nu tänker jag vissa er några video-låtar/låtar som jag tycker är bra. Hoppas att det är okej...? Nu kommer de:          Justin Bieber - Baby ft. Ludacris! ------------------------------------------------------------  ...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

I vilken klass går du i???
 Förskoleklass
 1:an
 2:an
 3:an
 4:an
 5:an
 6:an
 7:an
 8:an
 9:an
 Högre än 9:an
 Lägre än Förskoleklass (Dagis)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards