Direktlänk till inlägg 26 januari 2011

<---!...I Love HP...!--->

Av Caroline - 26 januari 2011 18:24

Hej-svejs!

Ni kanske inte vet att jag är ett stort fan av HP-filmerna (Harry Potter-filmerna). Jag är faktiskt HP's största fan i hella universum (iaf en av dem)!

Jag hoppas ni som läser bloggen också "LIKE" dem. Annars så får ni väl stå ut och se på några bilder på dem... Och ni som dem, då är det din lycko dag!

Jaja nu har ni väl tröttnat på mitt skrivande, nu kommer de...:

Ginny Weasley och Harry Potter...

---------------------------------

  

Sirius Black - Du har varit fantastisk. Låt mig ta över nu, Harry.

-----------------------------------------

Harry Potter, igen...  

---------------------------------

   Albus Percival Wulfric Brian Dumbledore, rektor på Hogwarts till Harry's 6:de år då han blir dödad av Severus Snape. Det vissar sig sedan att Snape var spion åt Dumbledore.

  

Hermione Granger Hp7 (Harry Potter 7).

--------------------------------------

  

Hermione, Ron och Harry's bästa vän.

----------------------------------------

  

Ron Weasley Hp7 (Harry Potter 7)

Ron är Hary och Hermione's bästa vän.

-------------------------------------

Ron igen, han verkar vara "jätte" hungrig.

 

P.s Ron älskar mat!!!

---------------------------------------

 

Bye!

 

P.S Det kanske kommer mer bilder på dem eller någon annan...

 
 
Ingen bild

Marlene! ;)

31 januari 2011 07:32

Då är vi dom största Harry Potter fantasterna i universum! :D

Caroline

6 april 2011 20:47

Japp, det är vi Marlene!< xD

 
Lara Bieber

Lara Bieber

1 mars 2011 23:29

Hejhej! Tack så mycket för din kommentar :) Vilken söt och bra blogg du har!! :D

ha det bäst/ Lara

http://www.jdb.bloggplatsen.se

Caroline

6 april 2011 20:47

Tackar, Lara Bieber! ;D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline - 2 mars 2011 17:27

Hej-Svejs! Sorry för det låga inloggande, har helt enkelt inte hunnit. Hoppas ni kan förlåta mig!                  Ja!      Nej!               [__ ]   [___]   Hoppas ni kryssar i för: "Ja!". Men det är DITT val.             ...

Av Caroline - 30 december 2010 17:27

Hej-Svejs! Just nu är jag med min kompis Tanja. Jag ska interjuva henne nu.                                 Namn: Tanja...Någonting?                           Favorit färg: Svart, vit & lila                                  Ögon-färg: B...

Av Caroline - 17 december 2010 17:31


Hej-svejs! Jag har tyvärr inte kunnat va inne på bloggen så mycket den här veckan, jag har haft så mycket att gjöra. Ni vet det är ju snart JUL!!!  Nu tänkte jag berätta va jag har gjort i veckan. Jag tänker även berätta vad jag gjorde i helgen. ...

Av Caroline - 28 november 2010 18:54

Nu tänker jag vissa er några video-låtar/låtar som jag tycker är bra. Hoppas att det är okej...? Nu kommer de:          Justin Bieber - Baby ft. Ludacris! ------------------------------------------------------------  ...

Av Caroline - 28 november 2010 18:10

Det är.......1:a advent idag! -Vet ni hur jag firade det? -Vet ni inte det! Okej, men då måste jag ju berätta det....!  Nu börjar jag: Det första jag gjorde var att??? Välja kläder. I lördags alltså i går, hade jag, min mamma, min papppa o...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

I vilken klass går du i???
 Förskoleklass
 1:an
 2:an
 3:an
 4:an
 5:an
 6:an
 7:an
 8:an
 9:an
 Högre än 9:an
 Lägre än Förskoleklass (Dagis)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards